19/12 2018 Min tisdag

Stallet med allt vad det innebär fram till lunch. Dessa höpåsar kan ta knäcken på vem som helst. 

Dressyrträning för Pia på eftermiddagem med Collin och Wizt.
Svårt men otroligt roligt är det. Så mycket nytt, tekniskt, att lära mig och man kan känna "jag kan inte rida alls" flera gånger under passet men Pia peppar och förklarar och har aldrig bråttom. Man får nästan alltid en dipp när det blir mycket nytt att ta in och detvet jag ju om men man vill ju nuuuuu. Stort tack Pia för ditt enorma engagemang och att du lyfter mig och hästarna. 

Här tränar vi på tekniken vid en skrittpiruett :) 

Hoppträning för Nils Strid Svensson som kommit hem från sin Tysklands-resa. 
Jag red först Tally och sen Matrix. Svåra linjer för piloten igår. Jag älskar att träna både Tally och Trixen. 
Hemma vid 20.30 och då var det bara att göra i ordning alla hästarna, natta dem och sen äta själva. 

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0