21/8 2018 Måndag

Så här jobbade jag och mina hästar igår i stället.

Träningar
Joline & Lady
Vi jobbar vidare med lösgörande arbetet och att Lady ska gå ärligt på tygeln. 

Nicole & Lady
Första passet med små hinder. Så duktig liten tjej!!!


Joline & Virre
Tränar på samma som med Lady och Joline gör ett riktigt bra jobb med båda hästarna. 
Jätte roligt att hon och hennes familj tar all träning på allvar och inte bara fokus på hoppningen. 


Matilda & Civil
Vår duktiga praktikant red ett pass för mig. Vi jobbar med att hitta en bra takt där Civil kan stärka sig. 

________________________________________________________________

Collin
Kort galoppass på vägen. 

Matrix "Trixen"
Ett dressyrpass på banan. Jag kände på honom i dressyrsadel. Spännande, nu ska vi bara lära känna varandra. Han vill gärna dyka i formen i galoppombytena mm så här har vi lite att jobba med. Jag måste verkligen hitta sitsen för han är svår att sitta på i traven. Jobba med lösgjordheten så att han "släpper ner mig på ryggen". Han är helt klart välriden. 

 
Athena
Duktiga tjejen som utvecklas snabbt. 
 
Wizt
Ett pass på banan. :)

Barbie
Hängde på henne igår igen. Hon tar det med ro. 

Dinelli
Vila

Matteus
Ett pass på banan. 

Chili
Ett pass på banan. 

Toftegårdens Alcazar "Alca"
Lösgörande arbete på banan igår.  Provridning i kväll :) 

 

Jag har plats för någon mer träningshäst. Hör av dig mailen vid intresse. [email protected]

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0