20/8 2018 Våran söndag

Planen var Liseberg igår men det blev ändringar pga vädret.

Så här jobbade jag och mina hästar igår i stället.

Träningar
Trämnade Matilda och hennes Civil i terränghagen. Debut för ekipaget på terränghinder. Skötte sig super! 

________________________________________________________________

Collin
Välförtjänt vila

Matrix "Trixen"
Ett pass på banan där vi skuttade lite så jag vet hur han uppför sig. Så duktig som inte busar en enda gång trots att man känner att det spritter i kroppen på honom av lycka. 

 
 
Athena
Vila
 
Wizt
Gymnastikhoppning på en glad Wizt.

Barbie
Hängt på lilla damen igen, så duktig. 

Dinelli
Uteritt 

Matteus
Gymnastikhoppning. Så glad och arbetsvillig

Chili
Uteritt. Svullen runt ena ögat, förmodligen ett stick.

Toftegårdens Alcazar "Alca"
Gymnastikhoppning. Så rolig att rida :) 


Jag har plats för någon mer träningshäst. Hör av dig mailen vid intresse. [email protected]

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0