17/4 2018 Igår

Igår var det som vanligt full fart.

Jag är inte jätte bra på att komma ihåg alla som jobbat dagen innan, får erkänna att jag ofta missar nån häst när jag skriver det.
 
Money Boy
Ett joggingpass på banan. 

Chili, Matteus och Puzzel
Fick gå ett lättare pass på lina. 

Collin
Ett lättare pass på banan i låg form. Efter 2 dagars vila var han väldigt lugn vilket förvånade. 

Curre
Gick ett pass på vägen. 
 

Träningar
Först ut att träna var Joline med sin fina Virre.

Efter Joline och Virre var det dags för ett nytt träningsekipage, Annika och Ture. 

Sen var det Joline och Ladys tur. Stort grattis till ekipaget som i helgen som gick vann sin första hopptävling! 

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0