17/4 2017 Nu är jag grå

Nu har en ny vecka passerat och det var min tur att bli "grå" på Swarts hemsida. Alltså jag var den som fick minst röster den veckan. Man kan fortfarande rösta på mig så det hoppas jag ni fortsätter med. Jag hoppas hoppas hoppas på ett SWB-föl.

Kopierat från SWART på Fb:

RESULTAT FRÅN VECKANS OMRÖSTNING:

Nu är vi inne på den 11:e röstningsveckan och det är REBECKA TAXÉN som tar hem ännu en etappvinst, stort grattis! 🥇 🎉🏆

På hemsidan gråmarkeras den kandidat som fått minst antal röster under veckan men som fortfarande är med i tävlingen. Tack till alla som röstat! 🙏🏼

💡Hela röstningsperiodens röster räknas så fortsätt stötta era kandidater genom att rösta, dela och promota. Räkneverken är nollställda och nästa resultat redovisas om exakt en vecka.


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0