16/4 2018 Tävlingen i lördags

I lördags var jag och mamma i Hermanstorp och startade en MsvB2 för laget i divison 1 omgång 1.

Jag och den gamle fick ihop 67,558%

Bjuder på film, be nice


Domarkommentar: Trevlig häst. Försök engagera den ytterligare så att den travar, skrittar oc galopperar "med hjärtat". Du sitter g.snyggt och rider mjukt men vill se mer effekt - så att "ni går med full maskin" Lycka till! 

Jag tycker hon slog huvudet på spiken i kommentaren för det är precis vad som händer... jag rider inte tillräckligt på banan. Lätt att säga men svårt att rätta till tycker jag men jag jobbar på det. 

Fin på framridningen men inne på banan blir jag lite passiv och då tar han kommandot och tycker "nu kör vi, håll i dig Sandra" Fick tillbaka honom till mig bättre denna starten.


 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0