7/9 2017 Min onsdag

Släppte ut hästar och fodrade sen var det dags för Money boy att få nya dojjor så han lastades och kördes till hovslagaren.
 

Stalljobb när jag kom hem från hovslagaren,

Kämpe Vilde
Reds ett pass på banan. Så rolig att hålla på med.

Curre
Curre fick jobba på lina.

Collin
Vi hade tid för sadelprovning på eftermiddagen och ja vad ska man säga om det. Tror vi hittat hans favoritsadel just nu en Amerigo DJ. Tyvärr så dyrt med sadlar.
Collin känns förövrigt lite trött i bakbenen vilket inte är konstigt egentligen eftersom han tränat ganska mycket nu.

Matteus
Hoppade Matteus ett kort pass. Inga höga höjder utan nu ska tempot sättas och hur han ska bjuda fram efter hinder. Denna lille kille imponerar på mig varje dag.

Dinelli
Mimmi red ett pass på Dinelli där det stod "sockerbitshinder" framme och hon bara enkelt styrde över det då och då utan problem.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0