6/9 2017 Tisdag, tuggat grus

Mina dagar ser ganska lika ut nu för tiden och jag trivs!

Curre & Vilde
Jag och Moa tog en skogstur på Curre och Vilde Bill. Vilde sköter sig perfekt och Curre vet man redan innan att han kommer sköta sig. Underbara hästar.

Wenecja & Money Boy
Vi red sen ut Nejca och Boyan.

Wenejca
Hämtades av ägare för att besiktigas inför försäljning. Snabba ryck.

Hoppträning, tuggat grus
Jag åkte av Collin på hoppträningen. Jag vet inte riktigt varför men han drog i nödbromsen inför en serie och jag dök :)
Walencia är så fin nu, bra jobbat Moa!
Dinelli hoppades av Nellie.
Chanel hoppades av Elsa.

Elsa bjöd på gott fika och nästa gång är det min tur då :)

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0