4/9 2017 Galoppombyten med Collin

Ibland känns denna sporten oövervinnerlig och jag känner mig som om jag inte kan nåt.

Som tex galoppombyten på Collin, hur svårt?!?!

Jag ska sätta en viss bytesgalopp i honom som ingår i förberedelsen, jag gör så men då sätter han sig ofta väldigt mycket och sen skjuter han liksom rätt upp och det går inte.

Här gör han så och jag avbryter bytet.... om jag hinner ( i fredags)

Mycket power i honom. Jag tänkte i fredags att detta går aldrig, jag hann inte med och han blev stressad.

Igår så tog vi nya tag och jag bytte linje att göra det på så jag har lite mer tid. 2 rena byten på hjälpen fick vi till av 6 försök! Han byter oftast bak först. Jag kunde inte sluta le :)

Tur det blir så här ibland annars skulle man nog inte orka.


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0