30/9 2017 Fredag-städdag

Igår storstädade vi min sadelkammare. så sjukt mycket saker man har. Stort stort tack till Sivan för all hjälp. 

Sadelkammaren är klar men nu återstår stallet i övrigt. 

Chili

Jag red Chili ett jogg pass igen. Trevlig ponny, I dag blir det vila för henne. 

Tränat Ebba och Ellen

Ebba red Matteus och hon gjorde det helt ärligt skitbra! 

Ellen har jag inte träffat förut. Hon red deras Winston och hon är en tjej med fart i :)

Jätte roliga tjejer att träna, de är så ambitiösa. Hänga hoss oss en fredagkväll...

My & Collin

Tränade My ett pass på Collin. Jag tror han vet att My är liten och att han måste vara lugn och sansad. 

Dinelli & Walencia

Moa hoppade lite på Dinelli och det var en positiv ponny som glatt hoppade. 

Walencia gick ett pass på banan. Tappade en framsko.

De andra hästarna fick välförtjänt vila idag.


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0