29/9 2017 Torsdag

Min torsdag var helt ok. Jag gjorde stallet och sen kom min ena bror Viktor och hälsade på en kort stund.

Tränat My
My och mormor Siv kom på eftermiddagen och My tränade på Matteus. Jätte kul ekipage att träna. My lyser som en sol och tar in allt man säger, det är tacksamt.

Curre
Curre jobbades idag och gissa om jag är nöjd med honom. Idag bjöd han precis som jag vill och han var fin i handen. Kändes fantastiskt att rida honom.

Chili
Joggades runt på vägar och travbanan. Glad och pigg. 

Emma-träningar från kl. 17.00
Collin
Åh han var helt fantastisk att rida idag :) 

Visst är Collin snygg i sin gröna outfit från Jacson?!

Nu börjar jag kunna länga på travsteget lite :) :) 
 

Money Boy
Så mjuk och lösgjord, underbar att rida. 

Moa-Walencia & Mimmi-Dinelli
Walencia är riktigt fin och utvecklas i rätt riktning nu, likaså Dinelli.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0