2/9 2017 Våran fredag

Började med att släppa ut de hästar som bor inne och sen stalltjänst.

Money Boy

Boy knoppades då han skulle provridas.

Collin

Ett pass på banan där jag försökte mig på att träna bytesgaloppen och byta men det är svårt. Allt går så fort.

Collin är överambitiös och vill såååå mycket.

Wenejca

Reds ett pass på banan av Mimmi. Mimmi fortsatte med vad vi fick i uppgift att träna på av Emma. Vi gillar henne verkligen alla 3.

Matteus

Matteus fick gå ett pass med My på banan. 

Curre Burre

Curre är igång och tränar på nu. Vilket psyke han har, så snäll.

Elsa & Nellie

Elsa och Nellie red ett dressyrpass för mig. Duktiga tjejer som utvecklas i rask takt! 


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0