28/9 2017 Onsdag

Min onsdag började lite extra kul för jag fick hjälp i stallet av "Tant" (Sivan), stort tack!

Micks Triton
 Promenad i skogen

Curre
Ett pass på banan. Bjudning och bra i handen :)
 
Collin
Tränade förvänd galopp och skänkelvikningar. Man kan ju inte annat än att skratta för han uppför sig precis som Boy gjore i början... han tog till galoppen så fort han var osäker på vad jag ville. 

Dinelli
Ett pass ute med en glad och pigg Dinelli. 

Chili
Chili har kommit hit för träning i ett par veckor. Ska bli så kul :)

Två träningar;
Matilda-Mazarin
Superduktiga Matlida kom och tränade med Mazarin. Jag jobbade lite vidare med Nils övningar så att detta med att räkna språng och kunna påverka sin häst sitter i ryggraden. Mazarin är bara 4 år men Matilda är superduktig att styra runt henne på bästa sätt. 


Jobbar mycket med att mina elever ska lära sig tidigt att variera formen.
 

Joline-Lady
Joline var lika duktig som sist. Hon är fantastisk på att verkligen träna på det vi jobbar med från träning till träning. Ambitiös, det gör mig stolt!

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0