27/9 2017 Min dag hos Nils

 Jag blev hämtad av Sivan på morgonen och vi började med att mocka åt hästarna. 

Vi var många som jobbade igår så det var ganska chill. 
Träffade Marina som äger Icona Pop också det var roligt.

Jag red Fibbe och Fia uppe på Råbäck och sen åkte vi hem till Nils och där red jag Einar och Carissimo

Fibbe

Fibbe är en 3-årig hingst. 
Fibbe är en favorit! Jag gillar hans temprament och han kan röra på sig. 


Fia

Har filmer från dagen men Youtube krånglar så det får vänta. 

 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Fina hästar 😊

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2017-09-29 @ 13:15:15
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0