20/9 2017 Hoppträning

Igår hopptränade vi för Nils hemma.

I första gruppen red:
Mimmi med Ture
Nu märker man att Ture tränat ett tag han blir bättre och bättre.

Nellie med Fläskis
Fläskis är en säker häst som vem som helst hemma kan rida. Gillar att jobba och var med Nellie hela träningen

Elsa med Curre
Curre uppskattar verkligen hoppträningarna! Bra lotsats av Elsa som vanligt.

Amanda med Millie (välkomna i gänget!)
Kul med en ny bekanskap! Ett trevligt ekipage!

My med Triton
1a hoppträningen för Triton hos oss. My lotsade honom riktigt riktigt bra. 

I 2a gruppen red:
Mimmi med Dinelli
Mimmi jobbar på med Dinelli och hon börjar ta hoppträningarna bättre och bättre. Mycket mjölksyra hos denna dam då och då och det gillar hon inte. 

Moa med Walencia
Fortsätter imponera på oss alla!

Jag med Collin
Collin börjar bli starkare i kroppen och det kan jag märka av när vi tränar och då speciellt en dag som igår när det var svåra korta linjer att hoppa på. 
 

Jag gillar verkligen träningarna som Nils har. Det är kluriga övningar som får oss som ekipage att växa och bli sakta men säkert bättre. 

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0