18/9 2017 Eliten omgång 1

Igår så var det dags för Eliten omg 1. Vi var på Tjörns Ridklubb. Deras ridbana ligger fantastiskt fint utmed havet .

Money Boy var riktigt glad att få komma ut och tävla igen och jag också :)
Boy var väldigt fin igår och han var lösgjord och det kändes som smör! Underbara häst, fick t.om en 8:a på lösggjordhet, kul när domare ser det jag känner. 

Bjuder på film, be nice!


Jag rider ju för Särö RF och vi hade 5 st i laget igår. Det är så roligt när man är många i laget så som en lagtävling helst ska vara. Vi vann 1a omgången igår och det kändes riktigt bra. Jag var sist ut i laget och visste att jag behövde rida en runda med förhoppningsvis höga procent. Gick vägen denna gången. 72,000% slutade vi på. Domarna var inte helt överens, de hade oss på 73,600%   69,900%   72,500%  blev 72,000% 

De som red i Särö-laget igår:
Ida Anderberg - Hoppenhofs James
Clara Tholén - Horshaga Pompom
Maja Svensson - Sir Fervid
Emeline Sjöblom - Vanity Fair
Sandra Andersson Wickström - Money Boy

14 dagar till omgång 2
 
 

Kommentarer
- Anonym

Så duktiga❤ Grattis Sandra❤🐎/ Anki

Svar: Tack <3
Sandra Wickström

2017-09-18 @ 09:48:21

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0