26/10 2017 Tbt till EM sommaren 2017

Mamma lade ut bilder från EM på Instagram och då måste ju jag kolla igenom albumet och drömma mig tillbaka.

Vet ni det känns helt overkligt att jag faktiskt ridit EM i dressyr på min egenutbildade 10-åriga Money Boy


Här kan ni följa med oss på lite av resan


Jag har verkligen svårt att fatta att det gick, EM fick vi vara med på. Tack till tränare familj och sponsorer utan er hade det inte gått. 

Här har vi fått vår ackreditering så att vi kan gå in och ut på tävlingsplatsen. 

Bästa gänget 

Mimmi jag och han som faktiskt tog oss hela vägen Money Boy

Veterinärbesiktning och mätning på gång. Vi fick ok!

Åh vad jag älskar denna ponnyn

Jag & Boy, My & Chester, Wynja & Waco Linnea & Justin


Vi har gemensam ridning på banorna nationsvis. Vi fick 15 min på tävlingsbanorna. Då är det skönt att ha en ponny som är ganska obrydd om det mesta. 

Jag har mycket mer bilder att visa men väljer att lägga ut dem i flera inlägg. 

 
 

Kommentarer
- Anonym

Så häftigt😍 Vilken upplevelse/ Anki

Svar: Helt otroligt roligt! Minne för livet.
Sandra Wickström

2017-10-26 @ 09:37:01

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0