23/10 2017 Helgen som gick

Har ni haft en bra helg? Det har vi. 

Lördag
I lördags var vi på Grevagården och hoppade Curre och Chaneline som jag skrivit om innan. Supernöjd med Curre Burre!

Money Boy
En jätte pigg Boy reds ut i skogen. Ute i skogen var allt livsfarligt så jag valde att rida på banan istället. Här fick jag energin på rätt fokus. Bästa kungen!

Dinelli
Red ett pass på Dinelli. I lördag var hon ganska svår att komma till ordenlig ridninig på men det gick till sist. Skam den som ger sig.

Fläskis
Fläskis blev klippt.

Collin
Collin uppskattar inte sin vila alls utan han talar hela tiden om att han vill jobba. 

Mini
Kort promenad med en något nervig Mini. Har ni hört om Mini innan? Nej jag har nog missat detta... Mini heter egentligen Charmonie och är 3 år och ägs av Isabelle och Anki. Hon ska ridas in. Kom i fredags den 20/10

Söndag
Ösregn :( 
Lite sovmorgon för familjen, gött!

Matteus och Curre 
Klippning och sen ett pass på banan för Curre. Matteus har välförtjänt kort vila. 

Dinelli 
Trimmades på banan och nu kändes det fantastiskt bra. 

Fläskis och Chanel
Fick gå ett med Nellie/Elsa. 

Klockan 17.00 ungefär tog vi kväll och jag och Mimmi såg på film. När hade jag ledigt så tidigt på kvällen senast? Måste varit i nian när jag bara var tvungen att läsa läxor. 

Saknar denna fina killen
 
 




Kommentarer
- Anonym

Bästa sandra😍/Anki

Svar: ❤❤❤
Sandra Wickström

2017-10-23 @ 12:28:24

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0