2/10 2017 Fantastiskt rolig helg

En sån helg jag haft... 4 vinster av 4 möjliga. Detta ger extra energi att orka jobba vidare. 

Money Boy 
Vilken ponny. Han dansar med mig och han sätter inte en fot fel.
Många vill ha spektalurära gångarter men vet ni vad... en sån som Boy vinner i längden. Säker, lydig, tuffar på och är helt orädd. Fick jag chansen skulle jag lätt göra om hela vår tid tillsammans. 
 

Collin
Denna kille.... Uppladdning för tävlingen igår såg ut så här, My red på fredagen och lördag var vilodag :D 
Inte direkt den bästa kanske men det gick ju vägen. Nu är det dags att den unga herrn ska nosa på MSV-programmen. 


Chili
Jag red Chili ett pass igår kväll och lördagens vila gjorde damen gott. Jätte fin igår och jag kunde få ner nacken och få henne att slappna av där. Härliga ponny!

Matteus och Curre
Underbara ponnys som är en fröjd att jobba med. 

Städat och nya rutiner
Carro, Ulrika, Moa och Mimmi städade stora sadelkammaren och det blev riktigt bra! Va härligt det är när man får ordning i livet. Jag bara njuter i min och pappas sadelkammare! 
Nu ska all utrustning göras ren och putsas efter varje pass. 

My och Joline
Underbara tjejer som är roliga att hänga med. Försöker lära dem all jag kan. Tack för hjälpen tjejer!

Nellie och Elsa
Söndag var Nellie och Elsas dag i stallet. Alltid snyggt mockat mm när de haft ansvaret. Triton och Fläskis gick galoppintervaller med tjejerna. Vet inte än hur det gått men anar att det gått bra eftersom vi inte hört nåt :)  Tack för hjälpen! 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0