18/10 2017 Så nöjd

Igår var det pay and ride på Grevagården i Skövde.

3 av mina stjärnor var med:

Matilda med Mazarin red Lc1

Jättefin runda på Mazarin som bjöd fram. kritiken bestod av det man kan förvänta sig när man visar upp en 4-åring. Jätte stolt över Matilda som red riktigt fint.

My med Matteus red Lb1

Jättefin uppvisning! My tycker att han drar sig innåt när hon rider så hon kortar upp yttertygeln och har längre innertygel, detta resulterar i att han ofta går utåtställd på "tävling". Jag gillar att hon börjar analysera varför nåt blir som det blir. 

Detta ska vi jobba med för My måste ha lika långa tyglar och hon får ta ledande tygeltag och använda skänkeln.

Jätte stolt! 

Jasmin med Prinsen red Lc1

Träffade Jasmin igen och det var ett tag sen. Hon red sin Prins och de var superduktiga. Behöver korta tygeln och rama in Prinsen men det kommer. Bra jobbat-stolt! 

Jag hade med mig Collin och den ritten kommer i ett eget inlägg. 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0