30/11 2017 Månadens lyft

Månadens lyft för november måste bli Joline Kölborg med hennes ponny Lady Star.

Lady är Jolines 1a egna ponny som hon tävlar i främst hoppning på.
Hon har också provat på att starta nån dressyrtävling och stor eloge till henne för det! 

Joline har hästen hemma på familjens gård strax utanför Skara. Lite ensamt i stallet utan kompisar men hon kämpar på. När Joline började träna för mig så gick Lady med ett pelhambett och nu går hon på ett vanligt D-rings bett, rätt ridning så kan du påverka hästen med lätta hjälper och utrustning. 
Alla "läxor" som jag ger henne kommer hon tillbaka och utför strålande!

Lättlärd och alltid positiv får summera Joline!
 
Marina Kölborgs foto.
foto: Marina Kölborg

Jag är stolt och glad över att få hjälpa Joline inom vår härliga sport!

 

Kommentarer
- Anonym

Hon har ju en av de bästa att se upp till och lära sig av , det går fort och Joline kämpar på i ur och skur för hon vill att det ska gå bra och att du Sandra ska se att hon suger i sig allt❤️ Vi ser en stor skillnad på både lady och Joline och övning ger färdighet . Stort Tack att ni ger henne chansen!// mamma Marina

Svar: En glädje att träna! Ser fram emot måndag.
Sandra Wickström

2017-11-30 @ 17:47:37

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0