22/11 2017 Tisdag

Vädret just nu är inte så roligt när man inte har ridhus. Pappa är duktig på att hålla ridbanan öppen men trots det känns det lite motigt. 

Mini
Charmonie "Mini" åkte hem i måndagskväll. Hon kommer bli saknad. En jätte trevlig 3-åring.

Lillen
Lillen blir lite coolare för varje dag som går. Vi är just nu inne på jobbet att hoppa runt honom och man vill att han ska stå still och vara avslappnad. Verkar vara en klok kille. 

Denice
Denice 2,5 år är vi mycket nöjda med. Hon var på löshoppning för 1a gången i livet i söndags och det gick riktigt bra. 

Collin
Collin får lite halvvila nu då han är så pigg och busar hela tiden... vilket resulterar i sträckningar. Hur ska man komma åt detta? Tur att han inte bryter benen.

Boyan
Jag har fått i "läxa" av Emma att träna traven så det håller jag på med nu. 

Curre
Vi jobbar på med styrka och nu efter bettbyte är han så fin i handen. 

Matteus
Matteus är fantastisk och jag är allt lite avundsjuk på My som har många år kvar att rida denna underbara kille. Jag rider ju honom varkje vecka men detta med att tävla saknar jag. 

Walencia
Walencia har gjort en Collin och sträkt sig för några veckor sen men hon har varit hos Eq Lotta och är nu på gång igen. 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0