20/11 2017 Våran helg

Våran helg började på Grevagården där Moa red Lc-cup i hoppning.

På lördagen så blev hon 2a. Bjuder på film, be nice!


Sen igår söndag var vi där för andra rundan i cupen. Hon tar andra platsen igen och vinner totalen. Moa du är bäst!

Bjuder på film på söndagens runda, be nice!

Så glad för Moas skull.

Såg flera fina rundor på Grevagården. Ellen på Winston var riktigt fina och Ebba gjorde en fin runda på fredagen i LE. 
Matilda och Mazzetti har debuterat och placerat sig i LB, stort grattis.
Joline gjorde fina rundor som vi tyvärr inte såg live.
Så stolt över mina stjärnor!
---------------------------------------
Vi har fått en ny inridning, han kallas Lillen. Inte så liten men en trevlig häst!

Jag vilade mina hästar i lördags och igår i snöyran var det dags att jobba igen.
Collin kändes riktigt fin, Oj oj vad han rör sig!

Boyan var lika fin han och han är alltid rolig att rida!

Curre har en sko lös men ska skos idag :)

Mini rids nu i alla gångarter, sån trevlig häst. Kommer bli bra för Isabelle. 

Denice löshoppades för 1a gången och hon skötte sig riktigt bra. Så nöjda med denna unga dam. 

Avslutade helgen med en träning för Sandra & Cadillac. 
Jag är så stolt över ekipagets utveckling, de tränar på så mycket och Sandra rider honom så bra. Guldstjärna!


 






Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0