5/5 2017 Bygger styrka

Ibland får man backa i sin plan med en häst.
Det har jag fått göra med Collin.

Collin rör sig och gungar som en båt när man rider honom och han har nu kommit mycket mer ihop i kroppen. Detta har gjort att han rör sig mer och det kräver nu mer styrkearbete för att han ska orka. Jag rider mest långa linjer och varierar tempot sen går jag då och då in på volt och samlar så mycket han orkar den dagen. Work work work!


Svarar bra på mina hjälper och går bjuder fint.


Just efter detta passet så var Sivan hemma med My och då hjälpte hon mig att massera Collin. Gissa om han tyckte det var skönt. Särskilt ryggen. Tack Sivan du är en klippa!
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0