4/5 2017 Våran onsdag hemma

Hästar som fick jobba igår:

Emi
Ett pass på banan. Glad och jobbvillig, tycker att hon är mer positiv till arbete nu. Åker hem till sina ägare på fredag. Min förlust.

Hoopy
Hoopy kändes lite trött och matt på arbetspasset idag. Värmde och red sen igenom ett program. Fick rida på det jag hade för dagen. Fin men trött kan man konstatera.
 
Pumpan & Harry
Pumpan och Harry gick konditionspass på travbanan med Carolina W och Cajsa W

Walencia
Ett pass på banan med Moa.
 
Dinelli
Mimmi red ett pass på hackamore och provade att hoppa på det också. Tyckte att det kanske var något bättre än på bett. Hon behöver tränas i att vänta på sin ryttare när man kommer till hoppning.

Chanel & Shamoon
Jobbade på som vanligt med Moa och Shamoon jobbade med Mimmi.

Curre Burre
Ett pass på banan med mig.

Collin
Min prins!
 


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0