30/5 2017 Måndag igen

Då var det måndag igen och skola. Just nu är det slutspurt i skolan och de har öst på oss massa jobb tyvärr. Inget roligt alls och jag har totalt tappat motivationen.

Hoopy
Gick ett bra pass på banan. Blivit så snygg i kroppen nu.

Pumpan
Moa red Pumpan på banan. Börjar bli starkare och lite snyggare i kroppen.
Hovis var här och fixade fötterna på Pumpan.
Mr. Pumpkin

Money Boy
Gick ett pass på banan och vi tränade på öppnor slutor och var jag ska ha honom i formen.

Collin
Ett pass på banan. Jag är så nöjd med min kronprins. Vi provade att göra galoppombyte över bom på diagonalen och det gick till 100%. Bara rena byten. Hoppbyte blev det men det är byte i alla fall.

Dinelli

Linades på banan först men Mimmi fick inte riktigt henne att jobba rätt så de gick in i longeringsvolten och då blev det bättre. Fick fina fötter av hovis.

Walencia & Chanel
En tur ut i skogen men Moa och Mimmi.

Matrix
Linades på volten.

Harry
Reds ett pass av Carro.

Matteus.
Fick nya skor av hovis.

Curre
Kan rapportera att Curre är trött efter helgens utflyckt. Han sover mycket i hagen.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0