23/5 2017 1:a tävlingsdagen i Norge-bilder

Då var det dags för start och det kändes såklart lite spänt och pirrigt men framförallt roligt!

Money boy trivs på tävling och gillar allt runt om. Ingen konkurrens om uppmärksamheten utan han får 110% av vår uppmärksamhet. Äter, sover och bra i magen då blir man lugn.

Börjar att värma i ett ridhus. När det är 25 min kvar till start får man gå till utebanan för fortsatt värmning.

Money Boy är med mig på värmningen och jag kan hålla honom lösgjord och avspänd.

Alla extra grejer är av som tröja benskydd mm. Nära start nu...

Väntar på startsignal

Startsignal

Jag och Mimmi mot ridhuset. Diskuterar ritten som jag var ganska nöjd med.

In med Money boy i boxen och av med grejerna plus ta ut knopparna. Väntar på ett strulande nätverk.... resultatet kommer till slut och vi hamnar på 69,274%

Resultatet stod bra mot de andra och vi slutade på en 3:e plats. Linnea Holmgren tog 1a platsen på 70,171%
Här blev det bråttom då vi trodde det var avsutten prisutdelning... på 3 min hade Mimmi knoppat om Money Boy och fått på sadel mm.

Extra stämning när nationalsången spelas och flaggan hissas!

Kung Boy och lilla jag.

Boyan taggar till när det är dags för ärevarv!


Underbara kung Boy!


Sponsorer hittills inför mina mål 2017:

Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice Kungsbacka, Mörk & Söner Götene,  Åkessons Bil Götene, Engblom Stable Kvänum, Thelin Data Lidköping, Divorceyourhorse, Designs By spirits, Stall Sjöholmen Bjärnum, Jacson, Emma Lindqvist,

 
 


 

Kommentarer
- Erika

Han är så otroligt snygg din ponny :D

Svar: Tack
Sandra Wickström

2017-05-23 @ 10:20:28
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se
- Emelie

Wow vilken maffig rosett! Grattis! Vilka färger har topp tre i Norge?

Svar: Hej
1a röd vit blå, 2a röd, 3a blå 😀
Sandra Wickström

2017-05-23 @ 22:42:25
Blogg: http://exaequestrian.wordpress.com
- Anonym

Hej, vart kan man köpa "Sverige schabrak svara gärna i ett inlägg😊

Svar: Det är köpt från förbundet.
Sandra Wickström

2017-06-11 @ 21:41:46

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0