8/3 2017 Igår var det dags, programridning

Programridning för Matteus och Money Boy igår på Grevagården.

Matteus
Matteus var först ut. En kille med vårkänslor kan man säga. Han hade bestämt sig för att vara busig och inte lyssna 100%... piloten fick jobba. Det var i vilket fall nyttigt att komma ut.

Money Boy
Det var inte utan att jag var lite spänd på om vi skulle ha lika tråkig ritt som sist vi var på programridning men nej vi fick till ett bättre program.

Vi red FEI Ind.mästerskap och vi landade på 72%
Domaren var rättvis i sin bedömning tycker jag. Jag tappar lite av tryck och form i öppnorna men fick bra flyt i öppnorna. Bara träna vidare.

Känslan av att kunna rida honom och få det svar man ber om är fantastiskt. Nu ska jag bara våga rida ihop det mer och våga satsa.

En sak till, jag behöll lugnet genom hela programmet. Kände ingen stress. Red in från vänster och det ska jag inte göra igen... han krånglar i halten om jag kommer från vänster. Bra att ha såna här tillfällen på sig att pröva.

Finns film, vill ni se?

 



Kommentarer
- Anonym

Sandra jag säger bara vilken skillnad Ni svävar ju ovan Mark det ser fantastiskt fint ut ser fram emot att följa Er under Året Kram Farmor Liselotte ❤

Svar: Tack bästa farmor! ❤❤❤ finns mycket kvar jag ska bara våga satsa och rida. Kramar
Sandra Wickström

2017-03-08 @ 10:45:52

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0