21/3 2017 Kür in the making

Jag och mamma har ritat en ny kür åt mig och Money Boy och nu ska musiken sättas.

Det är mycket jobb med att sätta ihop en kür men största utmaningen är musiken. Vi har haft tur och haft kompisar som hjälpt oss med musiken. Nu fanns inte tiden och pappa har hittat en ny kille som hjälper oss.

Peder som han heter har all utrustning som krävs och han började jobba med küren direkt. Vi har skickat filmen när jag rider och bestämt musiken så nu ska Peder göra sin magi med musiken så hoppas vi på superresultat sen :) :)

Peder jobbar snabbt och han har 100 frågor så det ska bli så bra det bara kan.

Nästa vecka ska vi rida igenom med musiken för att sen se om vi behöver justera nåt.


Behöver du hjälp med musiken till din kür och kanske tips om hur du ska göra?
Tveka inte att höra av dig till oss 0705 418092 eller [email protected]
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0