13/3 2017 Uppvisning av Matteus 683 i lördags

I lördags var vi på Avelsvärderingen på Grevagården för Ardenner, russ mm.

Jag och My hade fått uppdraget att visa Matteus 683. Jag visade honom där för ett år sen också :)

Jag började att rida och är riktigt nöjd med Matteus som var med på allt som jag bad om!
De spelade lite musik i slutet på min och likaså Mys uppvisning men det kommer inte med för Youtube tar bort låten men det är Avicii i alla fall och det gillar Matteus.


Sen var det två andra ekipage som visade upp sig och då passade i på att byta färg på Matteus till Mys favorit Turkos.
Jag är sååååå stolt över My som klarade av att visa Matteus för så mycket publik. Det har hon inte ridit för innan. Jag var med henne inne på banan som stöd. STOLT TRÄNARE <3
Såååå stolt över Matteus som är 6-årig unghingst och tar så bra hand om sin lilla ryttare!



Matteus 683 kommer att ta emot ston hemma på Millomgården i Falköping i vår/sommar. Går du i betäckningstankar tveka inte, Matteus är det självklara valet!
Matteus 683 blev ungponnychampion i dressyr för 5-åriga B-ponny 2016!
Kontakta ägare Barbro Andersson 0734 0776989



 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0