11/3 2017 Uppvisning idag!

Idag var vi på Grevagården och visade upp Matteus 683. Det är avelsvärdering där i helgen.

Jag och My red på Lilleman.

Framme

Jag började sen inne i ridhuset. Ursäkta kvaaliten på bilderna.

Sen gick vi ut medan ett annat ekipage visade upp sig. 

My
Så stolt över My som kunde hålla fokus och visa Matteus på bästa sätt!

Vad kan man säga om Matteus? Jo han är en 6-årig unghingst under utbildning och han har ett fantastiskt temprament! Det visar han ju genom att visa upp sig lika bra med My som med mig på ryggen! 

Nöjda i "team russ"
Jag, My och ägare Barbro!
 
Jag och My vill passa på att tacka för förtroendet att få rida Matteus! Jag är världens lyckligaste som får utbilda denna fantastiska kille som lär mig nåt nytt varje vecka och lika lycklig är jag över världens bästa "Småstjärna" My <3 <3 <3 

Vi kommer jobba mycket ihop i framtiden My och jag hoppas jag! 

 
 


Jag började


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0