20/6 2017 Representera Sverige på EM!

Jag och familjen har nog inte fattat det riktigt än .....

Jag och Money Boy har blvit uttagna attt representera Sverige på EM i Ungern i juli 2017!

 
Återkommer med inlägg om våran SM-helg mm. måste smälta allt!
Slutade som total 5a på SM :) inget jag kunde drömma om förra veckan när han var påverkad av mugg i en karled. Var inställd på att det inte skulle bli ett SM för oss. 

Stort tack till tränare, familj och sponsorer, utan nån er skulle vi inte kunna uppnå våra mål

Money Boy har jag utbildat till en av Sveriges bästa ponny själv och det är jag stolt över! Nu kan man ändå säga att han är en trimmad Volvo ;) 
 

Sponsorer hittills inför mina mål 2017:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice Kungsbacka, Mörk & Söner Götene,  Åkessons Bil Götene, Engblom Stable Kvänum, Thelin Data Lidköping, Divorceyourhorse, Designs By Spirits, Stall Vuo/Stall Sjöholmen Bjärnum, Jacson, Emma Lindqvist, Stall Nils Stridh Svensson

 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Stort grattis😊

Svar: Tack!!
Sandra Wickström

2017-06-20 @ 13:11:24
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- Anonym

Grattis!!!Vart köper du dina Sverige schabrak, dom är sååå fina😍 Lycka till❤ PS älskar din blogg

Svar: Tack!Jag har köpt dem på Ridsportförbundet. När man rider i landslag fick man erbjudande om att få köpa det.
Sandra Wickström

2017-06-20 @ 19:35:19
- Louise

Stort grattis! Har följt dig så himla länge och vilken resa ni har gjort tillsammans!! :D

Svar: Stort tack! Ja det har varit en lång väg men så rolig.
Sandra Wickström

2017-06-20 @ 21:01:24
Blogg: http://nouw.com/louisedahlstrom
- Anneli A

Stort grattis igen ❤👌🏼🇸🇪

Svar: Tack! ❤❤🌟🌟
Sandra Wickström

2017-06-20 @ 21:47:56

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0