10/6 2017 Idag sadlade vi om till hoppning

Idag har vi varit och tävlat hoppning.

Mimmi och Horsemosens Coriander "Curre"
I första klassen Ld avd B så stannade han på 1a och sen gick han på ok. I andra klassen Lc avd B gick han hur bra som helst förutom att han inte alltid tar styrning ;) ;) 



Jag & Cristalls Moviestar "Molly" 
Idag bytte vi gren och gav oss på hoppning. Fick en lite av och på ritt i 1a klassen Ld avd B med ett pet och det är mitt fel men i Lc avd B gick hon kanon. 


Matilda & Harry
Min elev Matilda som bara ridit i ca ett år fick idag prova att hopptävla på Harry i en Ld. 3 hinder på 80 cm är allt hon provat innan.... vilken stjärna! 


Wilma D & Harry
Wilma som suttit på Harry 1 gång innan och skuttat ett räcke satt sen upp i Lc och dubbelnollar hon också. Duktig tjej. 


Harry är en fantastisk ponny som vi kan sätta upp vem som helst på och han bara tuffar på. Harry är till salu. 
En härlig dag med duktiga ekipage. Nu är jag lite taggad på mer hoppning. 

Moa & Chaneline
Så fina rundor i Ld och Lc på en lugn Chanel. Stjärnor!




 

Kommentarer
- Anonym

Superduktiga tjejer 😆😆

Svar: Tack
Sandra Wickström

2017-06-10 @ 21:13:46
- ❤❤

Grattis, superfina rundor🌟🌟🌟🌟🌟

Svar: Tack
Sandra Wickström

2017-06-10 @ 21:36:46
- Isabelle

Så fina och duktiga allihop😁👏🏻❤️

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2017-06-10 @ 22:25:59
- Anonym

Duktiga Ni är! Vad kostar Chanel?:kr

Svar: Tack. Moa är tveksam att sälja i år men isåfall kostar hon runt 80.000 kr
Sandra Wickström

2017-06-11 @ 10:47:27

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0