20/7 2017 Får jobba in i det sista

Collin fick jobba igår. Vilken ridkänsla den hästen ger mig, jag får rysningar bara jag tänker på det!


Lite bakom det vet jag men här vill han gå nu där tar han stöd och springer inte och gapar. 


Han är en stjärna på uppgång, precis som på schabraket :D 


Sen händer det snabbt grejer när man rider Collin

Min alldeles egna Quarterhäst som vallar kor....  "håll i dig Sandra jag vet precis vad jag gör.... nästan jämt" 

 
Vad säger ni, visst sätter han sig bra i galoppen?!
 
Tack Emma för all ovärderlig hjälp!
Tack Anneli & Magnus att jag får ha Collin och utbilda honom! 

Tänk när jag kan visa upp honom på nationellbana och sen internationell.... man måste ha mål och våga drömma och jobba mot mål. Kunde jag med Boy så tror jag att det ska gå med lite tid på mig bara så. 

 


 

Kommentarer
- Mikaela

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack 😍
Sandra Wickström

2017-07-20 @ 12:20:23
Blogg: http://orsin.blogg.se
- Anneli A

2017-07-20 @ 23:26:07
- Anneli A

2017-07-21 @ 01:21:35

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0