18/7 2017 Träning med Collin

Igår var vi hos Emma och tränade. Jag hade med mig Collin och Money Boy.

Det blåste rejält så jag tänkte att nu kommer vi hoppa runt okontrollerat på banan.... och det gjorde vi lite grann i början när jag skrittade fram. Bland annat kom ett löv farande och Collin fick kortslutning ett kort tag men det släppte. Jag kan nu reda ut hans skuttande och farande på banan det gick knappats för ett tag sen. Så skönt!

Fick ett bra pass i "stormen" och jag åkte hem mycket nöjd med Collin.


Ja jag vet matchningen är inte den bästa...sorry.

Skolorna blir bättre och bättre
 
Vi jobbade mycket med att jag ska lära mig vilken typ av galopp jag ska be om inför galoppombyten och han var riktigt duktig.


Han börjar bli stark,  jösses vad han sätter sig ibland. Sakta men säkert jobbar vi mot våra mål. Dags att börja sätta en tävlingsplanering för denna kille.
 

 
 

Kommentarer
- Carola

Att matcha är absolut inte det viktigaste. Du rider inte bättre för att du har samma färg på dig och hästen. Liteväl mycket sådant tänk på en del. Kredit till dig för att du vågar "blanda"😀😀

Svar: 😍
Sandra Wickström

2017-07-18 @ 12:11:33
- Anneli A

😂😂 ja fast rött på en fux borde vara förbjudet ...🙈...hihi ❤

Svar: 😂😂😂😂 nepp men rosa....
Sandra Wickström

2017-07-18 @ 22:59:39

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0