17/7 2017 FEI European Championships for ponies, Kaposvár Ungern

Nu närmar sig EM med stora steg. Mycket att tänka på och göra innan. 

Alla hästar som blir kvar hemma tränas på in i det sista för att sen få välförtjänt vila runt 1 vecka. 

Stort tack till alla som hjälper till med alla djur när vi ska vara borta. Känns skönt att det inte är tomt hemma på gården! 


Det känns inte verkligt än att lilla jag och Money Boy ska få vara med på EM, mitt stora mål på ponny! 

Det gick fast han inte är av internationell typ, vad nu det ska vara för nån ponny. 

Nu ska vi planera våran träning sista veckan och sen kör vi! 
EM-laget: My, Wynja, Linnea och jag (på Liseberg i fredags)
 
Utan mina sponsorer hade detta inte varit möjligt och jag är er evigt tacksam!

Sponsorer hittills inför mina mål 2017:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice Kungsbacka, Mörk & Söner Götene,  Åkessons Bil Götene, Engblom Stable Kvänum, Thelin Data Lidköping, Divorceyourhorse, Designs By Spirits, Stall Vuo/Stall Sjöholmen Bjärnum, Jacson, Emma Lindqvist, Stall Nils Stridh Svensson, privatpersoner som swishat, 

 

Kommentarer
- Caroline

Vem säger att han inte är av internationell typ?

Svar: Föregående landslagsledare.
Sandra Wickström

2017-07-17 @ 11:56:56
- Caroline

Skönt att kunna motbevisa detta rejält nu då! :) det är bara att skaka av sig de där orden och njuta av din fina ponny. Lycka till på EM!

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2017-07-17 @ 14:06:11
- Erika Pettersson

Stort lycka till 😊

Svar: Tack snälla!
Sandra Wickström

2017-07-17 @ 21:33:43
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0