9/1 2017 Våran helg

Ja vad ska man säga om helgen som gått?
Började med magsjuka för mig och Carro. Carro har säkert smittat mig ;)
Nu har vi ju detta med min komjölksproteinallergi som tyvärr gör det att en maginfluensa för mig är riktigt jobbig. Jag orkade inget i lördags och åt nästan ingenting men igår var vi iväg på terrängträning och jag trodde att jag var ok igen. Kom hem och å och nej jag spydde igen efter maten. Kul vecka framför mig alltså. Jag är osäker på om det smittar nu för nu är det allergin som spökar.

Mimmi har varit flitig, tack bästa Mimmi <3

Guling
Mimmi har ridit på Guling både lördag och söndag och mamma höll i linan. Han är lite ofokuserad på ryttaren men det kommer.

Denice
Moa har jobbat på med Denice och nu börjar hon förstå longering. Är men 2 år i år så är det dags att ha bensydd :)

Shamoon
Fick jobba på lina i lördags, massor av övergångar. Igår reds hon på banan.

Bella
Mimmi jobbade Bella på lina i lördags. Dagen till ära med benlindor :) Det var äckligt att ha på benen till en början.

Carisma och Chanel
Moa jobbar på med sina tjejer.

Matrix
Matrix fick jobba på lina i lördags. Han tar det påbörjade jobbet på ett väldigt bra och positivt sätt.

Boy, Collin och Matteus
Min kung, kronprins och lilleman har fått vila. Lilleman har verkligen förtjänat en 2 dagars vila!

 





Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0