9/1 2017 Inomhusterräng

Igår var vi allihop iväg på träning för Elin Göransdotter på Grevagården. Inomhusterräng är verkligen superkul.

Vi började med träning för alla ekipage på förmiddagen.
Moa-Valentina
Valentina var inte riktigt med på vad vi skulle göra där alls. Var är mina vanliga hinder tror jag hon tänkte. Valde att inte starta henne i pay and crossen på eftermiddagen eftersom Moa fick till en bra linje där hon var helt avslappnad det sista på träningen.

Mimmi-Hoopy
Killen har fattat grejen... detta är kul. Tänk vilken skillnad sen vi var på liknande för ett år sen. Han är som en ny häst att rida.

Jag-Harry
Jag vet inte vad som hände med Harry igår men har var lite tittig och spänd inne i ridhuset. Inga problem på hinder alls men jag har inte varit med om det innan. Skönt att veta att han gör sitt jobb ändå :)

Här är en film ihopsatt av sekvenser från träningen:


Pay and cross på eftermiddagen
Mimmi & Hoopys runda


Moa & Harry


Jag & Harry


Här kan ni få följa med från hästryggen och se Moa & Harrys runda


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0