6/1 2017 Fick ge vika för kylan

Dagen igår började med stallet med My och Sara. My fick sen rida Bella och det gick riktigt bra. 


På eftermiddagen blev det kallare och kallare men My red ett pass på Matteus och vi tränade på program, Lc1. Hon fick rida hela och sen delar/linjer. Gick riktigt bra, inte lätt att börja lära in program. När My var klar så var det 10 minus. 

Äntligen dags för träning för Emma och jag började med Hoopy. Han blev riktigt fin efter värmningen och lite lösgörande. Ska bli så kul att tävla sen :) 

Hoopy fick biolight-behandling idag också. 

När jag klev av Hoopy var temperaturen nere på 15 minus brrrrr. 

Jag red inte Boy sen utan vi tar träning någon annan dag i stället bestämde vi. 
Jag brukar inte ge upp men jösses va kallt det var! 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0