4/1 2017 Hästarna, tisdag

Då var det onsdag igen och veckorna går supersnabbt tyvärr.
Igår tisdag så jobbade vi på enligt plan det är sämre väder på gång så då får vi jobba på extra innan.

Money Boy
Jag provade att rida igenom den nya küren som vi ritat ihop. Det var inga stora ändringar som behöver göras. Härligt att vara ute i ganska god tid för nu kan vi träna på det och be om hjälp med musiken ganska snart.

Harry
Harry fick gå ett konditionspass.

Matteus
För första gången red jag honom barbacka och vi klättrade i skogen.

Guling
Fina killen fick jobba på lina. Duktig och hej vad han kan röra sig.

Valentina
Moa och Valentina red ett bra pass på banan. Piggelina är ett bra smeknamn :)

Schamoon
Uteritt men tyvärr så regnade det så det blev väldigt halt.

Hoopy
Uteritt men tyvärr så regnade det så det blev väldigt halt.

Som jag skrivit innan så kan fler ha jobbat men saknas här ovan pga att jag inte är med överallt och då inte har klart för mig vad de jobbat med.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0