3/1 2017 Måndag

Så här såg min måndag ut :)

Jag gjorde stallet först och det tar sin lilla tid. 10 boxar som vi mockar plus lösdrifterna att ge vatten mm.
Sen var det dags för ridning :)

Money Boy
Jag red ett lättare pass på Boy. Underlaget var inte 100 heller då det är kallt ute nu.

Skrittade av i skogen där underlaget är mjukt fortfarande.
 
Collin
Collin kändes sådär att rida men jag rider på som Charlotta ville. Bättre att han rids än att han ska explodera den dagen han ska börja jobba igen pga överskottsenergi.

Bella
Bella the one and only... eller fröken röd, vilken personlighet den ponnyn har!
Vi jobbade ett pass i skogen med att klättra.

Harry, Hoopy och Chanel
Barren fick åka på hoppträning tillsammans med Hoopy, Chanel och Sharon.
Alltid lika bra träningar för Therese, engagerad tränare.

Pappa jobbade med underlaget större delen av sen eftermiddag/kväll igår å jag hoppas banan är bra idag. Tack pappa.

Vill förtydliga att det oftast är fler hästar som jobbar hemma men jag är inte med på alla och då har jag dålig koll på vad de gjort.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0