3/1 2017 Mål med Money Boy - uppnått 2016?

Har kollat på mina mål för förra året (nåt är satt på längre tid också) och kan konstatera att jag uppnått målen med råge!

Mål med Money Boy                              Uppnått?
Rida i landslaget innan 2018 på ponny   Ridit NM 2016 i Ypäjä Finland. Lagsilver. 
NM & EM                                                 Red 3 jämna resultat på 65%

Kvala in till Falsterbo                               Kvalade in men kunde inte delta pga NM

Topp 5 på SM                                         Blev 4a på SM

Kvala in till semifinalen kür SIHS            Red semifinalen 
----------------------------------------------------------------------------------------------
Detta resultat på mina uppsatta mål kan jag inte vara missnöjd med.
Stort innerligt tack till alla inblandade!

Money Boy är född 2007 så han har sina bästa år framför sig till skillnad av piloten som blir 16 sent 2017 tyvärr.

Nu har vi 2017 framför oss så det gäller att träna stenhårt för att nå målen jag satt upp nu och hålla alla tummar att vi får vara friska och det gäller alla i teamet inte bara jag och Boy. Allt måste fungera från foder, hovslagare, tränare till mig.
Vill du vara med och stötta min satsning 2017 och framåt i nåt samarbete? Kontakta mig på [email protected]

Självklart har jag satt upp mål för alla hästar jag tävlar men håller gärna årets mål för mig själv. Inga mål är för små. Jag gillar att jobba med mål.

Sätter ni mål?

 

Kommentarer
- Michelle Petersson

Så himla kul att alla mål 2016 uppnåddes. GRATTIS!! :D Och bra jobbat!

Svar: Tack snälla! ❤
Sandra Wickström

2017-01-03 @ 18:47:07
Blogg: http://nouw.com/michellepetersson

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0