30/1 2017 Livet blev helt plötsligt enklare

Helt plötsligt blev livet så mycket enklare för min familj och mig!

Varför? Jo jag har fått nya sponsorer :)

Jag och familjen tackar er och jag lovar att göra mitt allra bästa med alla hästarna och försöka nå alla mina mål 2017!


Alla sponsorer kan ni hitta här!

Engblom Stable. Kvänum
Engblom sponsrar med Biolightbehandlingar till Money Boy.

Thelin Data. Lidköping
Thelin Data sponsrar med pengar till tävling. En summa sätts in på min TDB.

Ytterligare en sponsor av utrustning är på gång, kommer presenteras när utrustningen kommit hit :)


Privata sponsorer till träningar!
Anneli Alfredsson swishat under 2016 
Anna Nordenberg swishat 170128 
Emilia Öije swishat 170128
Caroline Johansson swishat 170129 
Görel Hahne swishat 170129 

Stort tack för er engagemang och ert bidrag, alla bidrag är guld värt för mig!  

 



Kommentarer
- Erika Pettersson

Härligt!!

2017-02-02 @ 20:23:46
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0