29/1 2017 Hästar igår

När jag lyxade mig med träning för Emma och var borta flera timmar jobbade Moa och Mimmi på hemma.

Tasty & Brorsan (pappas travhästar)
Longeringsarbete

Hoopy & Chanel
En skogstur

Schamoon & Fröken röd (Bella)
Moa red på Schamoon för 1a gången och hon gillade henne. 
Mimmi red Fröken röd men hon går barfota så det hårda underlaget som vi skrittar fram på uppskattas inte.

Denice
Idag var det dags för ytterligare steg i nu 2-åriga Denice liv. All utrustning på och fick jobba på lina först. Hon var väldigt pigg och glad. Sen var det dags att hoppa på båda sidorna om henne och slutligen hänga lite. Moa tyckte det var lite högt att hänga på Denice mot de mindre som Matrix och Giuling. Mimmi höll full koll på hästen hela tiden.  

Ny häst, Camaro 
När jag och mamma var på Billinge hus för uppvakning pga SM-placeringen så var Mimmi, Moa och Siv och hämtade hem ett avlessto. En SWB på 21 år. Jätte fin för sin ålder och i bra hull.
Mimmi ska ta föl på henne och valet har hamnat på Editions High Five som ägs av Anneli Alfredsson i Hällingsjö
Eddie har licens nr 87-0041
Anneli Alfredssons foto.

Anneli Alfredssons foto.



 



Kommentarer
- Caroline och unghästen Stina

HEj Sandra! Här ligger ett inlägg uppe som jag hoppas kan generera något bra. MVH Caroline

http://nouw.com/carolinesh%C3%A4stdr%C3%B6m/att-ha-mojlighet-att-hjalpa-andra-28711407

Svar: Caroline vad ska jag säga..... Du är en fantastiskt fin människa! Tack från hela mitt hjärta.
Sandra Wickström

2017-01-29 @ 08:18:00
Blogg: http://nouw.com/carolinesh%C3%A4stdr%C3%B6m

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0