26/1 2017 Hoppträning igår

Igår kväll var vi på hoppträning med 3 st D-ponnys. Det var ny tränare igår, Emeli Överlien och hon var lika bra som sin mor Therese.

Mimmi-Hoopy
Moa-Chanel
Jag-Harry

Emelie, jag-Harry, Mimmi-Hoopy

Jag tycker att Harry vaknat till det sista på sin omgivning. Innan har han varit ganska obekymrad om allt runt och man upplevde honom som något trög. Nu har han mer koll på saker runt om på gott och ont.... igår reagerade han med att bli lite spänd och ville inte hoppa ner mot öppningen i ridhuset. ytterporten stod öppen och det kom in några hästar i ridhuset och sen var Carros häst väldigt studsig. När vi är på väg mot ett hinder ner mot öppningen så vill han dra mot vänster för att slippa och jag får över honom över hindret men då kastar sig Carros häst Cookie och Harry väljer att gå mot vänster och jag är på väg åt höger så vi skiljs åt innan sargen :)
Detta betyder att Carro är skyldig och får bjuda på tårta! ;)

Bjuder på film, be nice!


 

Kommentarer
- Emmy

Hej!
Fina hästar och duktiga ryttare, bra jobb!
Jag undrar om några av era lite mer utbildade hästar är till salu t.ex Harry och vad har han ungefär för pris isf? Även hästar som inte är så utbildade är vid intresse😊

Svar: Hej! Harry är till salu
Maila gärna [email protected] så får du veta mer :)
Sandra Wickström

2017-01-26 @ 22:50:41

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0