25/1 2017 Tisdag

Så var det tisdag igen och vi firade lite min och Boyans plats i Spetsgruppen med fika och jag fick en söt blomma. Tack alla! Hoppas att jag inte kommer göra er besvikna framöver.

Collin
Jag red Collin ett pass och man kan inte sluta le när man rider honom. Han är så rolig att rida och han känns väldigt fin.

Matrix
Mimmi och Moa jobbade med Matrix och Moa satt upp för 1a gången på honom. Okomplicerad ponny!

Valentina
Gick ett pass på banan med Moa. Härlig energi i den ponnyn. Vet inte att vi sett henne trött någon gång.

My & Matteus
Min lilla stjärna My kom och tränade ett pass på Matteus. Alltså jösses vad de utvecklats... framförallt My. Nu 4 månader efter att hon började så rider hon Lc1 själv utan påminnelse hjälp på banan av oss. Om hon vill och är redo att kämpa så rider hon SM i dressyr på Matteus om 2 år tror jag. Tänk va roligt det skulle vara.
My fixar i ordning Matteus när jag gör i ordning Collin efter vårt arbetspass.

Stings Testarossa "Guling"
Guling är en fantastiskt fin ponny och jag är så glad att ha fått möjligheten att utbilda honom.
Mimmi gör i ordning Guling till mig :)

Hoopy
Mimmi linade en Hoopy som hade lite träningsvärk efter Emma-träningen igår.


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0