24/1 2017 Vilken tävling var roligast 2016?

Att svara på frågan "vilken tävling var roligast 2016" är inte det lättaste, alla tävlingar har sina höjdpunkter... 
Men efter eftertanke så måste det ändå bli SM 2016 i Dagstorp Skåne. Ny sadel på Boy och jag höll ett bra fokus.

Dag 1 red vi ihop 70,04% i FEI Lagtävlansprogrammet
6a av 46 starter
Marie Wickströms foto.

Vårat SM är igång!
Marie Wickströms foto.
Marie Wickströms foto.


Dag 2 red vi ihop 70,77% i FEI Ind.Mästerskapsprogrammet
8a av 45 starter
Marie Wickströms foto.
Marie Wickströms foto.

Dag 3 A-final 72,3% med min "Taylor Swift" kür
4a av 15 starter, Totalt också 4e placerad i totalen!
Marie Wickströms foto.
Marie Wickströms foto.

Sista uppridningen för att säga tack för oss!
Marie Wickströms foto.

4e bäst i Sverige på ponnydressyr upp t.om 16 år! Vilken ponny jag har <3 
Mitt mål för 2016 var topp 5 på SM
Marie Wickströms foto.

Detta skulle aldrig gå utan mina närmaste... TACK!
Marie Wickströms foto.

Nu siktar vi på ett minst lika bra 2017!
Ni hänger väl med oss här på bloggen, Instagram, Facebook mm.?

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0