17/1 2017 Hästar igår

Igår jobbade många hästar hemma. Man kan inte annat än att känna sig nöjd då.

Harry
Harry gick en träning med Nicole.
Sköter sig perfekt!

Matteus
Matteus gick en träning med My. Jag tror att Matteus börjar få en ny favoritryttare.... My

Money Boy
Boy fick jobba ett pass på lina. Det var länge sen vi gjorde det och det märktes kan jag säga, han sprang på länge innan han lugnade sig och lyssnade.
 
Collin
Började att longera Collin då han ofta har energi för 10 st och det är inte kul att sitta på en tickande bomb. Kändes fin i alla gångarter, härligt!

Bella
Fick jobba ett pass. En tjej som blir bättre och bättre att hantera av alla. Hon börjar lita på oss alla. Älskar verkligen sin lösdrift. Lösdriften är perfekt för henne men det gör det lite segt att få upp hullet på henne men det är viktigast att hon trivs!

Shamoon

Fick jobba på lina. Hon är fortfarande lite för rund för sitt eget bästa men hon är alltid med på allt arbete. Har aldrig protesterat när vi jobbar med henne.

Valentina, Denice och Chanel
Moa jobbade med Valentina, Denice och Chanel innan hon åkte på sin praktik på sjukhuset på eftermiddagen/kvällen.

Hoopy
Mimmi red ett bra pass på Hoopy. Jag säger det igen, han har aldrig varit så pigg/arbetsglad som nu.

Guling & Matrix
Fick jobba var sitt pass på lina. Duktiga unga killar!

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0