16/1 2017 Min helg

I lördags var jag och mamma iväg hem till Ann (Hoopys ägare). Vi har lyckats ordna till träning för Emma på Humlegården.

Jag red Boyan för Emma där och hade med mig Collin också.
Collin kändes väldigt spänd för han reagerade på alla hundarna i hundgården. Vi har ju hundar hemma men ingen av dem skäller speciellt mycket. Nyttigt att han blir utsatt för det.

Collin och jag myser lite innan vi ska jobba.

Så till kungens pass då i bilder
Jag har inte tränat för Emma sen precis innan jul så det var efterlängtat!


Denna fantastiska lilla ponny! Finns mycket i honom som jag börjar kunna ta fram då och då nu :)

Fick lite beröm av Emma för utvecklingen sen senaste träningen, det var väldigt roligt att höra!




Red Matteus ett pass när vi kom hem från Ann.

Igår söndag så var vi, Mimmi Moa och jag, på Gustavsvikbadet i Örebro.
 

Kommentarer
- Ellen - tävlingsryttare

Så fina!

Svar: Tack 🐎❤
Sandra Wickström

2017-01-16 @ 12:27:40
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0