7/2 2017 Hästarna måndag

Igår skulle vi ha åkt på hoppträning men den ställdes in tyvärr. Vi har att göra ändå så det blev jobb hemma.
Tyvärr blåste det fruktansvärt kallt så igår ville man verkligen ha ett ridhus.

Money Boy
Jag fick till ett pass på Money boy som är helt underbart, ni vet när man inte vill sluta rida.

Emi
Blir lugnare och lugnare ju mer tiden går. Jag jobbade henne på lina och hon är väldigt lydig och lyssnar till 100 på rösten.

Schamoon
Hon älskar verkligen att jobba.

Matrix
Moa och Mimmi red matrix och mamma filmade lite. Man märker att han är ung för han orkar inte så länge.
Pappa körde runt med traktorn och grejade när de jobbade med honom men det bekommer inte Matrix alls.

Collin
Min fina prins som är så medveten om allt som händer runt om <3 Här kan man inte slappna av fullt ut. Tur att Traudi var på mig om mina fötter för nu har jag tyngdpunkten bättre i fötterna och det gör att jag sitter bättre när han flyger iväg och det känns säkrare.

Spetan
Fick jobba ett pass på lina. Hon har tyvärr fått regnskållor när hon var utlånad och på banan kan vi uppleva henne lite lite stressad men det släpper säkert snart. Spetan är en underbar liten häst som verkligen vill jobba och vara med.

Chanel
Moa red Chanel ett pass på banan.


 




Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0